پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS825dn
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لکسمارک MS825dn

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو و دورو 42 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS825dn

اگر به یک پرینتر قدرتمند، با دوام و با کیفیت برای انجام پرینت های متوالی در حجم بالا احتیاج دارید، پرینتر لکسمارک MS825dn انتظارات شما را به خوبی برآورده می سازد. این پرینتر که یکی از انواع پرینتر لیزری تک کاره به حساب می آید، امکان پرینت سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو را در اختیار شما می گذارد.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS825dn

این پرینتر لیزری برای استفاده در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر و کسب و کارهایی با حجم کاری سنگین طراحی شده و سرعت و کیفیتی عالی در چاپ را ارائه می دهد. از جمله ویژگی های پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS825dn می توان به سازگاری با تونر کارتریج های با کیفیت و دارای ظرفیت چاپ بالا، کیفیت ساخت مطلوب و قابلیت استفاده در شبکه اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر با پرینترهای لیزری پیشنهاد می کنیم تا مقاله «پرینتر لیزری چگونه کار میکند ؟» را مطالعه کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک MS825dn

شاید بتوان مهم ترین مشخصه پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS825dn را سرعت بالای آن در پرینت سیاه و سفید دانست. سرعت چاپ های متوالی این دستگاه در حالت یک رو به 70 برگ در دقیقه و در حالت دو رو به 42 برگ در دقیقه می رسد و کاملاً می توان بر روی آن برای چاپ های متوالی در تعداد زیاد حساب باز کرد. این پرینتر لیزری در هنگام راه اندازی نیز از سرعت بالایی بهره می برد و اولین پرینت را در عرض 4 ثانیه به شما ارائه می دهد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک MS825dn

در کنار سرعت بسیار بالا، چاپگر لیزری لکسمارک MS825dn از کیفیت چاپ مطلوبی نیز بهره می برد و کوچکترین جزئیات موجود در فایل های شما را نیز با وضوح و کیفیتی عالی به چاپ می رساند. رزولوشن این چاپگر تک کاره برابر با 1200*1200 dpi در بهترین حالت است و تصاویر و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن کاملاً واضح، شفاف و خوانا خواهند بود.

اتصال پرینتر تک کاره لکسمارک MS825dn به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق پورت USB موجود بر روی بدنه آن و کابل انجام می شود. در صورت نیاز به استفاده از این پرینتر لکسمارک در شبکه نیز می توانید از پورت اترنت آن بهره ببرید. بنابراین چاپگر لیزری تک کاره MS825dn برای کسب و کارهایی که به صورت تیمی انجام می شوند گزینه مناسبی است و شما قادر هستید تا از این دستگاه در شبکه استفاده کرده و آن را به صورت هم زمان به چند دستگاه مختلف متصل نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک MS825dn

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MS825dn

مواد مصرفی پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS825dn شامل یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت چاپ 11000 برگ می شود. این پرینتر با تونر کارتریج های سری 58D1000، 58D1H00، 58d1X00 و 58D1U00 سازگار است که ظرفیت چاپ آنها به ترتیب برابر با 7500 برگ، 15000 برگ، 35000 برگ و 55000 برگ می باشد. این تونر کارتریج ها از جمله با کیفیت ترین تونرهای لکسمارک هستند و تا آخرین قطره بدون مشکلاتی مانند خشک شدن یا افت کیفیت قابل استفاده می باشند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MS825dn

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS825dn

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS825dn دارای صفحه نمایش 2.4 اینچی و رنگی می باشد که کار با دستگاه را برای شما بسیار آسان می کند. این صفحه نمایش از نوع لمسی نیست و برای اعمال تنظیمات و کار با دستگاه باید از کلیدهای کنترلی تعبیه شده بر روی بدنه آن استفاده کنید.

پرینتر لکسمارک مدل MS825dn از قابلیت تشخیص فایل های موجود بر روی فلش مموری و پرینت آنها برخوردار است. در این حالت نیازی به اتصال پرینتر به کامپیوتر نیست و چاپ فایل ها به صورت مستقیم از روی فلش انجام می شود. این ویژگی در مواقعی که فایل های شما یا مشتریانتان بر روی فلش ذخیره شده و نیاز به پرینت فوری آنها دارید، کاربرد بالایی پیدا می کند.

در رابطه با مشخصات سخت افزاری چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS825dn نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این پرینتر به پردازنده مرکزی دو هسته ای و حافظه رم 512 مگابایتی (با قابلیت ارتقا به 4608 مگابایت) مجهز است و عملکردی نرم، سریع و روان را در حین استفاده از آن به شما ارائه می دهد.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS825dn

حداکثر اندازه کاغذ ورودی به پرینتر لیزری لکسمارک MS825dn برابر با اندازه کاغذ A4 باید باشد. سینی اصلی این پرینتر لکسمارک ظرفیت 550 برگ و سینی چند منظوره آن ظرفیت 100 برگ را داراست و علاوه بر کاغذهای معمولی می توان از لیبل، پاکت نامه و کاغذهای شفاف به عنوان کاغذ ورودی به آنها بهره برد.

پرینتر لیزری سیاه و سفید لکسمارک مدل Lexmark MS825dn در استفاده از سینی های اختیاری انعطاف بالایی دارد و به شما این امکان را می دهد تا سینی های 250 برگی، 550 برگی (در دو مدل ساده و دارای قابلیت قفل کردن) و سینی بزرگ 2100 برگی را به صورت جداگانه تهیه کرده و در آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که این پرینتر سیاه و سفید حداکثر گنجایش 4400 کاغذ را دارد.

کاربران گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید انوع پرینتر لیزری و دریافت قیمت پرینتر لیزری لکسمارک Lexmark MS825dn با کارشناسان فروش ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرند.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS825dn





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی